Головна » Статті » Мої статті |
Додаток 1План заходів (орієнтовний) щодо підготовки та обладнання приміщень навчального закладу до нового навчального року
Директор навчального закладу пiдпис прiзвище, iнiцiали
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 2План (орієнтовний) організаційних та ремонтних робіт з підготовки навчального закладу до ___________/_____________ навчального року
1. Зробити перевiрку лiчильникiв тепла i води. Термiн ___________, виконавець ____________________. 2. Замiнити лампи розжарювання на енергозберiгаючi лампи в примiщеннях навчального закладу. Термiн _____________, виконавець ___________________. 3. Перевiрити стан пiдлоги в класах, кабiнетах, майстернях та привести її у вiдповiднiсть до вимог норм i правил безпеки навчання i працi. Термiн _____________, вiдповiдальний ________________. 4. Поновити обладнання спальних кiмнат для шестирiчок (за необхiдностI). Термiн ___________, вiдповiдальний _______________. 5. Провести вимiрювання опору розтiкання i заземлення електромережi та устаткування. Термiн _________, вiдповiдальний _______________. 6. Перевiрити стан вiкон та засклити (за необхiдностI). Термiн _________, виконавець ________________. 7. Перевiрити стан горища, даху, провести ремонтнi роботи з метою унеможливлення протiкання даху. Термiн ____________, вiдповiдальний ______________. 8. Забезпечити технiчну експертизу вогнегасникiв, за необхiдностi придбати новi вогнегасники. Термiн ______________, вiдповiдальний ______________. 9. Перевiрити стан i засклити за необхiдностi склянi фрамуги теплицi (оранжереї). Термiн ___________, виконавець ______________. 10. Інформувати мiський (районний) вiддiл освiти щодо виконання плану органiзацiйних та ремонтних робiт. Щомiсячно. Вiдповiдальний — заступник директора з НВР. Директор навчального закладу пiдпис прiзвище
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 3Про створення постійно діючої технічної комісії з обстеження приміщень і споруд
На виконання Закону України «Про охорону працi», Положення про органiзацiю роботи з охорони працi учасникiв навчально-виховного процесу в установах i навчальних закладах, затвердженого наказом Мiнiстерства освiти i науки України вiд 01.08.2001 № 563, НАКАЗУЮ: Створити постiйно дiючу технiчну комiсiю з обстеження примiщень i споруд навчального закладу в складi: Голова комiсiї: _________________, директор навчального закладу, Члени комiсiї: _______________________________ заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи, __________________________________, вiдповiдальний за безпечну експлуатацiю будiвель i споруд, __________________________________, голова профкому. Директор пiдпис прiзвище
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 4Акт (орієнтовний) обстеження приміщень та інженерних комунікацій ______________________________________________ навчального закладу до початку _____________/__________ навчального року
«___»________20___р. Ми, постiйно дiюча технiчна комiсiя у складi: __________________________________ __________________________________________________________________________ провела обстеження примiщень та iнженерних комунiкацiй навчального закладу i встановила: 1 Система водопроводу, водовiдведення вiдремонтованi, протiкання води не зафiксовано. 2. Стан примiщень (стiни, пiдлога, коридори, класнi кiмнати, кабiнети, майстернi, харчоблок, пральня, туалети), дах, допомiжнi примiщення вiдповiдає вимогам безпеки i виробничої санiтарiї, що визначаються чинними нормативними документами. 3. Обладнання в навчальних кабiнетах, класних кiмнатах вiдповiдає вимогам Державних санiтарних правил i норм влаштування, утримання загальноосвiтнiх навчальних закладiв та органiзацiї навчально-виховного процесу ДСанПiН 5.5.2.008-01, затверджених постановою головного державного санiтарного лiкаря України вiд 14 серпня 2001 р. № 64. 4. Обладнання i споруди в спортивнiй залi, на спортивному майданчику справнi та надiйно закрiпленi. 5. Тепломережа вiдремонтована, випробувана на протiкання, котельня укомплектована працiвниками (оператор котельнi, кочегар тощо), забезпечена iнструкцiєю з охорони працi та готова до експлуатацiї. Висновок комiсiї: Навчальний заклад готовий до роботи. Пiдписи:
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 5Акт-дозвіл (орієнтовний) на проведення занять в спортивному залі навчального закладу
Ми, комiсiя _______________ навчального закладу в складi: ______________, заступника директора з навчально-виховної роботи, ______________, заступника директора з адмiнiстративно-господарської роботи, ______________, голови профкому, _____________, учителя фiзичної культури, склали цей акт про, що в спортивному залi було проведено випробування i перевiрку на надiйнiсть встановлення та закрiплення спортивного iнвентарю i нестандартного обладнання. Вiдомостi про випробування наведенi в таблицi. Таблиця
Висновок комiсiї: 1. Установлено, що все спортивне обладнання закрiплене надiйно i придатне для використання в навчально-виховному процесi за умови виконання правил безпеки пiд час проведення занять в спортивному залi навчального закладу. 2. Для учнiв створено умови для проведення занять з фiзичної культури, робочi мiсця учнiв вiдповiдають нормам i правилам з охорони працi, безпеки проведення занять, а також вiковим особливостям учнiв. 3. Педагогiчний персонал ознайомлений з правилами безпеки та iнструкцiями з безпеки пiд час проведення занять з фiзичної культури i спорту. Голова комiсiї: Пiдпис Прiзвище Члени комiсiї: Пiдписи Прiзвище
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 6Примірний акт прийому готовності навчального закладу до нового навчального року
Повна адреса._______________________________________________________________ Телефон.___________________________________________________________________ Прiзвище, iм’я, по батьковi керiвника навчального закладу ________________________ Вiдповiдно до рiшення рай(мiськ)вiддiлу виконавчої влади вiд «__»___20 р. перевiрку проводила комiсiя в складi: ___________________ вiд рай(мiськ) вiддiлу виконавчої влади (голова), ___________________ вiд рай(мiськ)во, ___________________ вiд профспiлки працiвникiв галузi, ___________________ вiд санепiдемстанцiї (СЕС) ___________________ вiд iнших органiв державного нагляду ___________________ (пожежна охорона, охорона працi, цивiльна оборона тощо) Комiсiєю встановлено: 1. Наявнiсть виписки з рiшення мiсцевої виконавчої влади про закрiплення за навчальним закладом певної дiлянки адмiнiстративного району — ____________ 2. Наявнiсть копiй первинних спискiв дiтей 6-рiчного вiку, одержаних вiд виконавчої влади. 3. Обладнано для шестирiчок: Спалень _____, кiмнат для вiдпочинку____, спортмайданчикiв ________. 4. Кiлькiсть: груп продовженого дня ____, у них дiтей ______; кiмнат для вiдпочинку ______. 5. У 20__/ 20__ навчальному роцi в навчальному закладi буде навчатися _____ класiв, _______ учнiв, з них у І змiну ____кл., у II змiну ___кл. Середня наповнюванiсть класiв 1–9 _____, 10–11____. 6. Наявнiсть проекту плану роботи навчального закладу на новий навчальний рiк ___________________________________________________________. 7. Стан та якiсть ремонту примiщень: капiтального________________________________________________ поточного __________________________________________________. Хто виконував роботи з ремонту будiвель _______________________. 9. Стан територiї та її площа ____________________________________, кiлькiсть дерев _______, у тому числi фруктових _______, ягiдних кущiв _______, квiтникiв ________, теплиця (оранжерея) _____. 10. Кiлькiсть i стан допомiжних споруд _________________________________________ ___________________________________________________________________________. Наявнiсть цементованих майданчикiв для смiттєзбиральникiв, їх стан _______________ ___________________________________________________________________________. 11. Огорожа навколо територiї навчального закладу та її стан ______________________. 12. Навчально-дослiдна дiлянка та її характеристика _____________________________. 13. Спортспоруди i майданчики, їх розмiри та технiчний стан _____________________. ___________________________________________________________________________. 14. Наявнiсть та стан готовностi до нового навчального року кабiнетiв:
15. Готовнiсть до занять навчальних майстерень, їх характеристика:
16. Наявнiсть кабiнету профорiєнтацiї _____________________________________. 17. Наявнiсть методичного кабiнету _______________________________________. 18. Наявнiсть кабiнету вiдпочинку педагогiчних працiвникiв __________________. 19. Наявнiсть технiчних засобiв навчання (ТНЗ), їх стан i зберiгання.
20. Розмiри спортивного залу, наявнiсть та стан обладнання та iнвентарю за нормами ____________________________________________________________. 21. Наявнiсть та розмiри актового залу та забезпечення пожежної безпеки ____________________________________________________________________. 22. Стан меблiв (у класних, групових кiмнатах, кабiнетах тощо) ______________. Зазначити, яких меблiв не вистачає вiдповiдно до норм i зростових груп ____________________________________________________________________. 23. Наявнiсть їдальнi або буфету _______________________________________. кiлькiсть посадочних мiсць ____________, забезпеченiсть та стан меблiв ____________________________________________________________________, забезпеченiсть технологiчним обладнанням _______________________________, санiтарний стан ______________________________________________________, умови для миття рук __________________________________________________. Наявнiсть проточної води: холодної ___, гарячої ________. 24. Органiзацiя питного режиму _________________________________________. 25. Наявнiсть медичного, стоматологiчного кабiнетiв: хто здiйснює медичний контроль за станом здоров’я дiтей __________________. 26. Наявнiсть i стан бiблiотеки __________________________________________ 27. Фонд пiдручникiв ______________, художньої лiтератури _____________, перiодичних видань ___________________. 28. Забезпеченiсть пiдручниками за предметами ___________________________. 29. Забезпеченiсть освiтлення в класах, кабiнетах згiдно з нормами __________________________________________________________________. 30. Наявнiсть актiв перевiрки опору iзоляцiї електромереж i заземлення_____ __________________________________________________________________. 31. Наявнiсть i стан протипожежного обладнання: протипожежнi щити _________; вогнегасники _______________; блискавко захист __________________; пожежнi водойми (гiдранти) ________; пожежнi рукави ___________________; наявнiсть iнструкцiї з пожежної безпеки та плану евакуацiї ________________. 32. Стан покрiвлi ____________________________________________________. 33. Наявнiсть i стан iнженерних комунiкацiй: Водопостачання _____________________________________________________, газопостачання (електропостачання) ___________________________________, каналiзацiя _________________________________________________________. 34. Стан центральної вентиляцiї, можливостi дотримання повiтрообмiну в навчальному закладi _________________________________________________. 35. Потреба пiдвезення дiтей до навчального закладу: Вирiшена _________; необхiдно вирiшити __________. 36. Наявнiсть пiдсобного господарства та його стан __________________________. 37. Забезпечення безпеки життєдiяльностi учасникiв навчально-виховного процесу (наявнiсть протоколiв про навчання i перевiрку знань працiвникiв з безпеки життєдiяльностi, журнали реєстрацiї iнструктажiв з охорони працi, журнали реєстрацiї iнструктажiв з безпеки життєдiяльностi, iнструкцiї з безпеки в кабiнетах (лабораторiях) тощо) ____________________________________. 38. Готовнiсть навчального закладу до зими, наявнiсть планiв пiдготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пiчне), її стан ______________________________________________________________________. 39. Забезпеченiсть педагогiчними кадрами та техперсоналом _________________. 40.Наявнiсть та реєстрацiя колективного договору __________________________. Висновок комiсiї про готовнiсть навчального закладу до нового навчального року ______________________________________________________________________ ______________________________________________________________________. Голова комiсiї: Пiдписи прiзвище Члени комiсiї Пiдписи прiзвище Примiтки: 1. Перевiрка готовностi навчальних закладiв до нового навчального року закiнчується до 25 серпня. 2. Акт прийому готовностi закладу складають у 2–3 примiрниках. Один примiрник обов’язково передають у мiсцевий орган управлiння освiтою, другий — залишається в навчальному закладi. 3. Якщо комiсiя вважає, що навчальний заклад не можна прийняти, треба точно зазначити, якi роботи i в якi строки мають бути виконанi. Запропонована форма акта передбачає лише основнi питання, тому до змiсту перевiрки можна включити питання з урахуванням мiсцевих умов i об’єкта, що перевiряється (класи-кабiнети, груповi кiмнати, актовi зали, конференц зали тощо).
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 7
Загальна площа кабiнету _________ м², лаборантської ___________ м² Меблi та обладнання: столи учнiвськi _____________ шт.,стiльцi учнiвськi ___________ шт., робочий стiл учителя ________ шт.,стiльцi вчителя, лаборанта ___ шт., демонстрацiйний стiл ________ шт.,витяжна шафа ______________ шт., дошка _____________________ шт.,магнiтна дошка _____________ шт., екран ______________________ шт.,принтер ___________________ шт., комп’ютер __________________ шт.,сканер ____________________ шт., ксерокс ____________________ шт.,проектор __________________ шт., шафа ______________________ шт.,iнше. Орiєнтовний перелiк навчально-наочних посiбникiв i навчального обладнання:
«___» ____ 20___ р. М.П
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 8Таблиця строків перевірки обладнання і захисних засобів
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 993 | |
Всього коментарів: 0 | |