| Головна » Статті » Мої статті |
Додаток 1План заходів (орієнтовний) щодо підготовки та обладнання приміщень навчального закладу до нового навчального року
Директор навчального закладу пiдпис прiзвище, iнiцiали
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 2План (орієнтовний) організаційних та ремонтних робіт з підготовки навчального закладу до ___________/_____________ навчального року
1. Зробити перевiрку лiчильникiв тепла i води. Термiн ___________, виконавець ____________________. 2. Замiнити лампи розжарювання на енергозберiгаючi лампи в примiщеннях навчального закладу. Термiн _____________, виконавець ___________________. 3. Перевiрити стан пiдлоги в класах, кабiнетах, майстернях та привести її у вiдповiднiсть до вимог норм i правил безпеки навчання i працi. Термiн _____________, вiдповiдальний ________________. 4. Поновити обладнання спальних кiмнат для шестирiчок (за необхiдностI). Термiн ___________, вiдповiдальний _______________. 5. Провести вимiрювання опору розтiкання i заземлення електромережi та устаткування. Термiн _________, вiдповiдальний _______________. 6. Перевiрити стан вiкон та засклити (за необхiдностI). Термiн _________, виконавець ________________. 7. Перевiрити стан горища, даху, провести ремонтнi роботи з метою унеможливлення протiкання даху. Термiн ____________, вiдповiдальний ______________. 8. Забезпечити технiчну експертизу вогнегасникiв, за необхiдностi придбати новi вогнегасники. Термiн ______________, вiдповiдальний ______________. 9. Перевiрити стан i засклити за необхiдностi склянi фрамуги теплицi (оранжереї). Термiн ___________, виконавець ______________. 10. Інформувати мiський (районний) вiддiл освiти щодо виконання плану органiзацiйних та ремонтних робiт. Щомiсячно. Вiдповiдальний — заступник директора з НВР. Директор навчального закладу пiдпис прiзвище
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
№ з/п |
Назва спортивного iнвентарю i спортобладнання |
Кiлькiсть |
Інвентарний номер |
Данi випробувань |
Закрiплено надiйно чи ненадiйно |
|
1 |
Бруси паралельнi |
||||
|
Перекладина |
|||||
|
Кiнь гiмнастичний |
|||||
|
Козел гiмнастичний |
|||||
|
Лави гiмнастичнi |
|||||
|
Гiмнастична стiйка |
|||||
|
Стiйки волейбольнi |
|||||
|
Щити баскетбольнi |
Висновок комiсiї:
1. Установлено, що все спортивне обладнання закрiплене надiйно i придатне для використання в навчально-виховному процесi за умови виконання правил безпеки пiд час проведення занять в спортивному залi навчального закладу.
2. Для учнiв створено умови для проведення занять з фiзичної культури, робочi мiсця учнiв вiдповiдають нормам i правилам з охорони працi, безпеки проведення занять, а також вiковим особливостям учнiв.
3. Педагогiчний персонал ознайомлений з правилами безпеки та iнструкцiями з безпеки пiд час проведення занять з фiзичної культури i спорту.
Голова комiсiї:
Пiдпис
Прiзвище
Члени комiсiї:
Пiдписи
Прiзвище
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 6
Примірний акт прийому готовності навчального закладу до нового навчального року
Повна адреса._______________________________________________________________
Телефон.___________________________________________________________________
Прiзвище, iм’я, по батьковi керiвника навчального закладу ________________________
Вiдповiдно до рiшення рай(мiськ)вiддiлу виконавчої влади вiд «__»___20 р.
перевiрку проводила комiсiя в складi:
___________________ вiд рай(мiськ) вiддiлу виконавчої влади (голова),
___________________ вiд рай(мiськ)во,
___________________ вiд профспiлки працiвникiв галузi,
___________________ вiд санепiдемстанцiї (СЕС)
___________________ вiд iнших органiв державного нагляду
___________________ (пожежна охорона, охорона працi, цивiльна оборона тощо)
Комiсiєю встановлено:
1. Наявнiсть виписки з рiшення мiсцевої виконавчої влади про закрiплення за навчальним закладом певної дiлянки адмiнiстративного району — ____________
2. Наявнiсть копiй первинних спискiв дiтей 6-рiчного вiку, одержаних вiд виконавчої влади.
3. Обладнано для шестирiчок:
Спалень _____, кiмнат для вiдпочинку____, спортмайданчикiв ________.
4. Кiлькiсть:
груп продовженого дня ____, у них дiтей ______;
кiмнат для вiдпочинку ______.
5. У 20__/ 20__ навчальному роцi в навчальному закладi буде навчатися
_____ класiв, _______ учнiв, з них у І змiну ____кл., у II змiну ___кл.
Середня наповнюванiсть класiв 1–9 _____, 10–11____.
6. Наявнiсть проекту плану роботи навчального закладу на новий навчальний рiк ___________________________________________________________.
7. Стан та якiсть ремонту примiщень:
капiтального________________________________________________
поточного __________________________________________________.
Хто виконував роботи з ремонту будiвель _______________________.
9. Стан територiї та її площа ____________________________________,
кiлькiсть дерев _______, у тому числi фруктових _______,
ягiдних кущiв _______, квiтникiв ________,
теплиця (оранжерея) _____.
10. Кiлькiсть i стан допомiжних споруд _________________________________________
___________________________________________________________________________.
Наявнiсть цементованих майданчикiв для смiттєзбиральникiв, їх стан _______________
___________________________________________________________________________.
11. Огорожа навколо територiї навчального закладу та її стан ______________________.
12. Навчально-дослiдна дiлянка та її характеристика _____________________________.
13. Спортспоруди i майданчики, їх розмiри та технiчний стан _____________________.
___________________________________________________________________________.
14. Наявнiсть та стан готовностi до нового навчального року кабiнетiв:
|
Кабiнети (лабора-торiї) |
Кiлькiсть |
Укомплектовано навчальним обладнанням вiдповiдно до Перелiку навчально-наочних посiбникiв i навчального обладнання |
Наявнiсть перспективного плану обладнання кабiнету |
Наявнiсть правил безпеки i пам’яток для кабiнетiв навчальних закладiв, їх виконання |
||
|
повнiстю |
частково |
є |
немає |
|||
|
Бiологiї, фiзики, хiмiї тощо Сумiщенi (комбiно-ванI) |
||||||
15. Готовнiсть до занять навчальних майстерень, їх характеристика:
|
Вид майстерень |
Площа, кв. м |
Кiлькiсть робочих мiсць |
Наявнiсть обладнання та iнструмента за нормою |
Тип пiдлоги |
Освiтленiсть |
Наявнiсть актiв перевiрки (електрозахист, вентиляцiя) |
|
З обробки металу та деревини З обробки харчових продуктiв З обробки тканини Іншi |
16. Наявнiсть кабiнету профорiєнтацiї _____________________________________.
17. Наявнiсть методичного кабiнету _______________________________________.
18. Наявнiсть кабiнету вiдпочинку педагогiчних працiвникiв __________________.
19. Наявнiсть технiчних засобiв навчання (ТНЗ), їх стан i зберiгання.
|
№ з/п |
Назва ТНЗ |
Кiлькiсть |
У тому числi |
|||
|
1 |
2 |
3 |
справнi |
несправнi |
||
|
Комп’ютери та комп’ютерна технiка Магнiтофони Телевiзори Електрофони Кiнопроектори Дiапроектори Радiовузол Мовна лабораторiя Епiпроектори Пристрiй для зашторювання Екрани Іншi пристрої |
||||||
20. Розмiри спортивного залу, наявнiсть та стан обладнання та iнвентарю за нормами ____________________________________________________________.
21. Наявнiсть та розмiри актового залу та забезпечення пожежної безпеки ____________________________________________________________________.
22. Стан меблiв (у класних, групових кiмнатах, кабiнетах тощо) ______________.
Зазначити, яких меблiв не вистачає вiдповiдно до норм i зростових груп
____________________________________________________________________.
23. Наявнiсть їдальнi або буфету _______________________________________.
кiлькiсть посадочних мiсць ____________, забезпеченiсть та стан меблiв ____________________________________________________________________,
забезпеченiсть технологiчним обладнанням _______________________________,
санiтарний стан ______________________________________________________,
умови для миття рук __________________________________________________.
Наявнiсть проточної води: холодної ___, гарячої ________.
24. Органiзацiя питного режиму _________________________________________.
25. Наявнiсть медичного, стоматологiчного кабiнетiв:
хто здiйснює медичний контроль за станом здоров’я дiтей __________________.
26. Наявнiсть i стан бiблiотеки __________________________________________
27. Фонд пiдручникiв ______________, художньої лiтератури _____________, перiодичних видань ___________________.
28. Забезпеченiсть пiдручниками за предметами ___________________________.
29. Забезпеченiсть освiтлення в класах, кабiнетах згiдно з нормами __________________________________________________________________.
30. Наявнiсть актiв перевiрки опору iзоляцiї електромереж i заземлення_____
__________________________________________________________________.
31. Наявнiсть i стан протипожежного обладнання:
протипожежнi щити _________;
вогнегасники _______________;
блискавко захист __________________;
пожежнi водойми (гiдранти) ________;
пожежнi рукави ___________________;
наявнiсть iнструкцiї з пожежної безпеки та плану евакуацiї ________________.
32. Стан покрiвлi ____________________________________________________.
33. Наявнiсть i стан iнженерних комунiкацiй:
Водопостачання _____________________________________________________,
газопостачання (електропостачання) ___________________________________,
каналiзацiя _________________________________________________________.
34. Стан центральної вентиляцiї, можливостi дотримання повiтрообмiну в навчальному закладi _________________________________________________.
35. Потреба пiдвезення дiтей до навчального закладу:
Вирiшена _________;
необхiдно вирiшити __________.
36. Наявнiсть пiдсобного господарства та його стан __________________________.
37. Забезпечення безпеки життєдiяльностi учасникiв навчально-виховного процесу (наявнiсть протоколiв про навчання i перевiрку знань працiвникiв з безпеки життєдiяльностi, журнали реєстрацiї iнструктажiв з охорони працi, журнали реєстрацiї iнструктажiв з безпеки життєдiяльностi, iнструкцiї з безпеки в кабiнетах (лабораторiях) тощо) ____________________________________.
38. Готовнiсть навчального закладу до зими, наявнiсть планiв пiдготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пiчне), її стан
______________________________________________________________________.
39. Забезпеченiсть педагогiчними кадрами та техперсоналом _________________.
40.Наявнiсть та реєстрацiя колективного договору __________________________.
Висновок комiсiї про готовнiсть навчального закладу до нового навчального року
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________.
Голова комiсiї:
Пiдписи
прiзвище
Члени комiсiї
Пiдписи
прiзвище
Примiтки:
1. Перевiрка готовностi навчальних закладiв до нового навчального року закiнчується до 25 серпня.
2. Акт прийому готовностi закладу складають у 2–3 примiрниках. Один примiрник обов’язково передають у мiсцевий орган управлiння освiтою, другий — залишається в навчальному закладi.
3. Якщо комiсiя вважає, що навчальний заклад не можна прийняти, треба точно зазначити, якi роботи i в якi строки мають бути виконанi.
Запропонована форма акта передбачає лише основнi питання, тому до змiсту перевiрки можна включити питання з урахуванням мiсцевих умов i об’єкта, що перевiряється (класи-кабiнети, груповi кiмнати, актовi зали, конференц зали тощо).
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 7

Загальна площа кабiнету _________ м², лаборантської ___________ м²
Меблi та обладнання:
столи учнiвськi _____________ шт.,стiльцi учнiвськi ___________ шт.,
робочий стiл учителя ________ шт.,стiльцi вчителя, лаборанта ___ шт.,
демонстрацiйний стiл ________ шт.,витяжна шафа ______________ шт.,
дошка _____________________ шт.,магнiтна дошка _____________ шт.,
екран ______________________ шт.,принтер ___________________ шт.,
комп’ютер __________________ шт.,сканер ____________________ шт.,
ксерокс ____________________ шт.,проектор __________________ шт.,
шафа ______________________ шт.,iнше.
Орiєнтовний перелiк навчально-наочних посiбникiв i навчального обладнання:
|
№ |
Назва |
Кiлькiсть i мiсце знаходження |
|
Об’єкти натуральнi |
||
|
Пiдручники |
||
|
Навчальнi посiбники |
||
|
Методичнi посiбники |
||
|
Приладдя |
||
|
Реактиви |
||
|
Іншi матерiальнi цiнностi кабiнету |
«___» ____ 20___ р.

М.П
_____________________________________________________________________________________________________________
Додаток 8
Таблиця строків перевірки обладнання і захисних засобів
|
№ з/п |
Назва обладнання i захисних засобiв |
Термiни, форма перевiрки |
|
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Вогнегасники Опiр iзоляцiї електромережi Стан заземлення Манометри в котельнi Драбини (стрем’янки) дерев’янi Електродвигуни Електровимiрювальнi прилади Котли водогрiйнi всiх систем Опалювальнi системи Питна вода (кулер) Випробування спортивних снарядiв i обладнання Обладнання майстерень, лабораторiй Чищення електроламп вiд пилу Чищення скла вiкон |
1 раз на рiк, указати дату (НАПБ А.01.001-2004) Щорiчно, протокол замiру (Правила технiчної експлуатацiї електроустановок споживачiв) Щорiчно, протокол замiру 1 раз на рiк з клеймом на корпусi або склi (НПАОП 0.00-1.30-01) 1 раз на 6 мiсяцiв (п. 7.1.35 НПАОП 0.00-1.30-01) 1 раз на рiк, пiсля ремонту i перед установкою (додаток 1,2 Правил технiчної експлуатацiї електро-установок споживачiв) 1 раз на 2 роки з встановленням клейма (НПАОП 0.00-1.30-01) Пiсля закiнчення опалювального сезону та пiсля ремонту (НПАОП 0.00-1.11-98) Перед пуском та пiсля ремонту (п. 8 роздiлу 13 НПАОП 0.00-1.11-98) Повинна мати температуру не менш як +8 i не бiльш як +20 ºС(ДСанПiН 5.2.2.008-01) Перед початком навчального року, складається акт Перед початком навчального року i пiсля ремонту, складається акт 1 раз на квартал або при забрудненнi 2 рази на рiк |
| Всього коментарів: 0 | |



