Головна » Статті » Мої статті

Лист МОН від 26.04.13 № 1/9-305.

Додаток 1

План заходів (орієнтовний) щодо підготовки та обладнання приміщень навчального закладу до нового навчального року

 

 

№ з/п

Заходи

Термiн виконання

Вiдповiдальний

1

Видати наказ «Про пiдготовку до нового навчального року»

червень

Директор

2

Розробити та затвердити план органiзацiйних та ремонтних робiт, що необхiдно виконати до початку нового навчального року

червень

Директор, заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи

3

Створити робочу комiсiю з пiдготовки навчального закладу до нового навчального року

червень

Директор

4

Органiзувати та забезпечити проведення ремонтних робiт у примiщеннi навчального закладу

серпень

Заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи

5

Провести огляд освiтлення та забезпечити замiну непрацюючих електроламп

серпень

Заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи

6

Провести технiчний огляд та перевiрити контури заземлення

серпень

Заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи

7

Пiдготувати тепломережу до роботи в осiнньо-зимовий перiод

вересень

Заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи

8

Провести технiчну експертизу вогнегасникiв, за потреби зробити перезарядку

вересень

Заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи

Директор навчального закладу

пiдпис

прiзвище, iнiцiали

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 2

План (орієнтовний) організаційних та ремонтних робіт з підготовки навчального закладу до ___________/_____________ навчального року

 

 

1. Зробити перевiрку лiчильникiв тепла i води.

Термiн ___________, виконавець ____________________.

2. Замiнити лампи розжарювання на енергозберiгаючi лампи в примiщеннях навчального закладу.

Термiн _____________, виконавець ___________________.

3. Перевiрити стан пiдлоги в класах, кабiнетах, майстернях та привести її у вiдповiднiсть до вимог норм i правил безпеки навчання i працi.

Термiн _____________, вiдповiдальний ________________.

4. Поновити обладнання спальних кiмнат для шестирiчок (за необхiдностI).

Термiн ___________, вiдповiдальний _______________.

5. Провести вимiрювання опору розтiкання i заземлення електромережi та устаткування.

Термiн _________, вiдповiдальний _______________.

6. Перевiрити стан вiкон та засклити (за необхiдностI).

Термiн _________, виконавець ________________.

7. Перевiрити стан горища, даху, провести ремонтнi роботи з метою унеможливлення протiкання даху.

Термiн ____________, вiдповiдальний ______________.

8. Забезпечити технiчну експертизу вогнегасникiв, за необхiдностi придбати новi вогнегасники.

Термiн ______________, вiдповiдальний ______________.

9. Перевiрити стан i засклити за необхiдностi склянi фрамуги теплицi (оранжереї).

Термiн ___________, виконавець ______________.

10. Інформувати мiський (районний) вiддiл освiти щодо виконання плану органiзацiйних та ремонтних робiт.

Щомiсячно. Вiдповiдальний — заступник директора з НВР.

Директор навчального закладу

пiдпис

прiзвище

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 3

Про створення постійно діючої технічної комісії з обстеження приміщень і споруд

 

 

На виконання Закону України «Про охорону працi», Положення про органiзацiю роботи з охорони працi учасникiв навчально-виховного процесу в установах i навчальних закладах, затвердженого наказом Мiнiстерства освiти i науки України вiд 01.08.2001 № 563,

НАКАЗУЮ:

Створити постiйно дiючу технiчну комiсiю з обстеження примiщень i споруд навчального закладу в складi:

Голова комiсiї: _________________, директор навчального закладу,

Члени комiсiї:

_______________________________ заступник директора з адмiнiстративно-господарської роботи,

__________________________________, вiдповiдальний за безпечну експлуатацiю будiвель i споруд,

__________________________________, голова профкому.

Директор

пiдпис

прiзвище

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 4

Акт (орієнтовний) обстеження приміщень та інженерних комунікацій ______________________________________________ навчального закладу до початку _____________/__________ навчального року

 

 

«___»________20___р.

Ми, постiйно дiюча технiчна комiсiя у складi: __________________________________

__________________________________________________________________________

провела обстеження примiщень та iнженерних комунiкацiй навчального закладу i встановила:

1 Система водопроводу, водовiдведення вiдремонтованi, протiкання води не зафiксовано.

2. Стан примiщень (стiни, пiдлога, коридори, класнi кiмнати, кабiнети, майстернi, харчоблок, пральня, туалети), дах, допомiжнi примiщення вiдповiдає вимогам безпеки i виробничої санiтарiї, що визначаються чинними нормативними документами.

3. Обладнання в навчальних кабiнетах, класних кiмнатах вiдповiдає вимогам Державних санiтарних правил i норм влаштування, утримання загальноосвiтнiх навчальних закладiв та органiзацiї навчально-виховного процесу ДСанПiН 5.5.2.008-01, затверджених постановою головного державного санiтарного лiкаря України вiд 14 серпня 2001 р. № 64.

4. Обладнання i споруди в спортивнiй залi, на спортивному майданчику справнi та надiйно закрiпленi.

5. Тепломережа вiдремонтована, випробувана на протiкання, котельня укомплектована працiвниками (оператор котельнi, кочегар тощо), забезпечена iнструкцiєю з охорони працi та готова до експлуатацiї.

Висновок комiсiї:

Навчальний заклад готовий до роботи.

Пiдписи:

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 5

Акт-дозвіл (орієнтовний) на проведення занять в спортивному залі навчального закладу

 

 

Ми, комiсiя _______________ навчального закладу в складi: ______________, заступника директора з навчально-виховної роботи, ______________, заступника директора з адмiнiстративно-господарської роботи, ______________, голови профкому, _____________, учителя фiзичної культури, склали цей акт про, що в спортивному залi було проведено випробування i перевiрку на надiйнiсть встановлення та закрiплення спортивного iнвентарю i нестандартного обладнання. Вiдомостi про випробування наведенi в таблицi.

Таблиця

№ з/п

Назва спортивного iнвентарю i спортобладнання

Кiлькiсть

Інвентарний номер

Данi випробувань

Закрiплено надiйно чи ненадiйно

1

Бруси паралельнi

       
 

Перекладина

       
 

Кiнь гiмнастичний

       
 

Козел гiмнастичний

       
 

Лави гiмнастичнi

       
 

Гiмнастична стiйка

       
 

Стiйки волейбольнi

       
 

Щити баскетбольнi

       

Висновок комiсiї:

1. Установлено, що все спортивне обладнання закрiплене надiйно i придатне для використання в навчально-виховному процесi за умови виконання правил безпеки пiд час проведення занять в спортивному залi навчального закладу.

2. Для учнiв створено умови для проведення занять з фiзичної культури, робочi мiсця учнiв вiдповiдають нормам i правилам з охорони працi, безпеки проведення занять, а також вiковим особливостям учнiв.

3. Педагогiчний персонал ознайомлений з правилами безпеки та iнструкцiями з безпеки пiд час проведення занять з фiзичної культури i спорту.

Голова комiсiї:

Пiдпис

Прiзвище

Члени комiсiї:

Пiдписи

Прiзвище

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 6

Примірний акт прийому готовності навчального закладу до нового навчального року

 

 

Повна адреса._______________________________________________________________

Телефон.___________________________________________________________________

Прiзвище, iм’я, по батьковi керiвника навчального закладу ________________________

Вiдповiдно до рiшення рай(мiськ)вiддiлу виконавчої влади вiд «__»___20 р.

перевiрку проводила комiсiя в складi:

___________________ вiд рай(мiськ) вiддiлу виконавчої влади (голова),

___________________ вiд рай(мiськ)во,

___________________ вiд профспiлки працiвникiв галузi,

___________________ вiд санепiдемстанцiї (СЕС)

___________________ вiд iнших органiв державного нагляду

___________________ (пожежна охорона, охорона працi, цивiльна оборона тощо)

Комiсiєю встановлено:

1. Наявнiсть виписки з рiшення мiсцевої виконавчої влади про закрiплення за навчальним закладом певної дiлянки адмiнiстративного району — ____________

2. Наявнiсть копiй первинних спискiв дiтей 6-рiчного вiку, одержаних вiд виконавчої влади.

3. Обладнано для шестирiчок:

Спалень _____, кiмнат для вiдпочинку____, спортмайданчикiв ________.

4. Кiлькiсть:

груп продовженого дня ____, у них дiтей ______;

кiмнат для вiдпочинку ______.

5. У 20__/ 20__ навчальному роцi в навчальному закладi буде навчатися

_____ класiв, _______ учнiв, з них у І змiну ____кл., у II змiну ___кл.

Середня наповнюванiсть класiв 1–9 _____, 10–11____.

6. Наявнiсть проекту плану роботи навчального закладу на новий навчальний рiк ___________________________________________________________.

7. Стан та якiсть ремонту примiщень:

капiтального________________________________________________

поточного __________________________________________________.

Хто виконував роботи з ремонту будiвель _______________________.

9. Стан територiї та її площа ____________________________________,

кiлькiсть дерев _______, у тому числi фруктових _______,

ягiдних кущiв _______, квiтникiв ________,

теплиця (оранжерея) _____.

10. Кiлькiсть i стан допомiжних споруд _________________________________________

___________________________________________________________________________.

Наявнiсть цементованих майданчикiв для смiттєзбиральникiв, їх стан _______________

___________________________________________________________________________.

11. Огорожа навколо територiї навчального закладу та її стан ______________________.

12. Навчально-дослiдна дiлянка та її характеристика _____________________________.

13. Спортспоруди i майданчики, їх розмiри та технiчний стан _____________________.

___________________________________________________________________________.

14. Наявнiсть та стан готовностi до нового навчального року кабiнетiв:

Кабiнети

(лабора-торiї)

Кiлькiсть

Укомплектовано навчальним обладнанням вiдповiдно до Перелiку навчально-наочних посiбникiв i навчального обладнання

Наявнiсть перспективного плану обладнання кабiнету

Наявнiсть правил безпеки i пам’яток для кабiнетiв навчальних закладiв, їх виконання

   

повнiстю

частково

є

немає

Бiологiї, фiзики, хiмiї

тощо Сумiщенi (комбiно-ванI)

           

15. Готовнiсть до занять навчальних майстерень, їх характеристика:

Вид майстерень

Площа, кв. м

Кiлькiсть

робочих

мiсць

Наявнiсть обладнання та iнструмента за нормою

Тип

пiдлоги

Освiтленiсть

Наявнiсть актiв перевiрки (електрозахист, вентиляцiя)

З обробки металу та деревини

З обробки харчових продуктiв

З обробки тканини

Іншi

           

16. Наявнiсть кабiнету профорiєнтацiї _____________________________________.

17. Наявнiсть методичного кабiнету _______________________________________.

18. Наявнiсть кабiнету вiдпочинку педагогiчних працiвникiв __________________.

19. Наявнiсть технiчних засобiв навчання (ТНЗ), їх стан i зберiгання.

з/п

Назва ТНЗ

Кiлькiсть

У тому числi

1

2

3

справнi

несправнi

 

Комп’ютери та комп’ютерна технiка

Магнiтофони

Телевiзори Електрофони Кiнопроектори Дiапроектори Радiовузол

Мовна лабораторiя

Епiпроектори

Пристрiй для зашторювання

Екрани

Іншi пристрої

       

20. Розмiри спортивного залу, наявнiсть та стан обладнання та iнвентарю за нормами ____________________________________________________________.

21. Наявнiсть та розмiри актового залу та забезпечення пожежної безпеки ____________________________________________________________________.

22. Стан меблiв (у класних, групових кiмнатах, кабiнетах тощо) ______________.

Зазначити, яких меблiв не вистачає вiдповiдно до норм i зростових груп

____________________________________________________________________.

23. Наявнiсть їдальнi або буфету _______________________________________.

кiлькiсть посадочних мiсць ____________, забезпеченiсть та стан меблiв ____________________________________________________________________,

забезпеченiсть технологiчним обладнанням _______________________________,

санiтарний стан ______________________________________________________,

умови для миття рук __________________________________________________.

Наявнiсть проточної води: холодної ___, гарячої ________.

24. Органiзацiя питного режиму _________________________________________.

25. Наявнiсть медичного, стоматологiчного кабiнетiв:

хто здiйснює медичний контроль за станом здоров’я дiтей __________________.

26. Наявнiсть i стан бiблiотеки __________________________________________

27. Фонд пiдручникiв ______________, художньої лiтератури _____________, перiодичних видань ___________________.

28. Забезпеченiсть пiдручниками за предметами ___________________________.

29. Забезпеченiсть освiтлення в класах, кабiнетах згiдно з нормами __________________________________________________________________.

30. Наявнiсть актiв перевiрки опору iзоляцiї електромереж i заземлення_____

__________________________________________________________________.

31. Наявнiсть i стан протипожежного обладнання:

протипожежнi щити _________;

вогнегасники _______________;

блискавко захист __________________;

пожежнi водойми (гiдранти) ________;

пожежнi рукави ___________________;

наявнiсть iнструкцiї з пожежної безпеки та плану евакуацiї ________________.

32. Стан покрiвлi ____________________________________________________.

33. Наявнiсть i стан iнженерних комунiкацiй:

Водопостачання _____________________________________________________,

газопостачання (електропостачання) ___________________________________,

каналiзацiя _________________________________________________________.

34. Стан центральної вентиляцiї, можливостi дотримання повiтрообмiну в навчальному закладi _________________________________________________.

35. Потреба пiдвезення дiтей до навчального закладу:

Вирiшена _________;

необхiдно вирiшити __________.

36. Наявнiсть пiдсобного господарства та його стан __________________________.

37. Забезпечення безпеки життєдiяльностi учасникiв навчально-виховного процесу (наявнiсть протоколiв про навчання i перевiрку знань працiвникiв з безпеки життєдiяльностi, журнали реєстрацiї iнструктажiв з охорони працi, журнали реєстрацiї iнструктажiв з безпеки життєдiяльностi, iнструкцiї з безпеки в кабiнетах (лабораторiях) тощо) ____________________________________.

38. Готовнiсть навчального закладу до зими, наявнiсть планiв пiдготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пiчне), її стан

______________________________________________________________________.

39. Забезпеченiсть педагогiчними кадрами та техперсоналом _________________.

40.Наявнiсть та реєстрацiя колективного договору __________________________.

Висновок комiсiї про готовнiсть навчального закладу до нового навчального року

______________________________________________________________________

______________________________________________________________________.

Голова комiсiї:

Пiдписи

прiзвище

Члени комiсiї

Пiдписи

прiзвище

Примiтки:

1. Перевiрка готовностi навчальних закладiв до нового навчального року закiнчується до 25 серпня.

2. Акт прийому готовностi закладу складають у 2–3 примiрниках. Один примiрник обов’язково передають у мiсцевий орган управлiння освiтою, другий — залишається в навчальному закладi.

3. Якщо комiсiя вважає, що навчальний заклад не можна прийняти, треба точно зазначити, якi роботи i в якi строки мають бути виконанi.

Запропонована форма акта передбачає лише основнi питання, тому до змiсту перевiрки можна включити питання з урахуванням мiсцевих умов i об’єкта, що перевiряється (класи-кабiнети, груповi кiмнати, актовi зали, конференц зали тощо).

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 7

 

Загальна площа кабiнету _________ м², лаборантської ___________ м²

Меблi та обладнання:

столи учнiвськi _____________ шт.,стiльцi учнiвськi ___________ шт.,

робочий стiл учителя ________ шт.,стiльцi вчителя, лаборанта ___ шт.,

демонстрацiйний стiл ________ шт.,витяжна шафа ______________ шт.,

дошка _____________________ шт.,магнiтна дошка _____________ шт.,

екран ______________________ шт.,принтер ___________________ шт.,

комп’ютер __________________ шт.,сканер ____________________ шт.,

ксерокс ____________________ шт.,проектор __________________ шт.,

шафа ______________________ шт.,iнше.

Орiєнтовний перелiк навчально-наочних посiбникiв i навчального обладнання:

Назва

Кiлькiсть i мiсце знаходження

 

Об’єкти натуральнi

 
 

Пiдручники

 
 

Навчальнi посiбники

 
 

Методичнi посiбники

 
 

Приладдя

 
 

Реактиви

 
 

Іншi матерiальнi цiнностi кабiнету

 

«___» ____ 20___ р.

М.П

 

_____________________________________________________________________________________________________________

 

Додаток 8

Таблиця строків перевірки обладнання і захисних засобів

 

 

№ з/п

Назва обладнання i захисних засобiв

Термiни, форма перевiрки

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Вогнегасники

Опiр iзоляцiї електромережi

Стан заземлення

Манометри в котельнi

Драбини (стрем’янки) дерев’янi

Електродвигуни

Електровимiрювальнi прилади

Котли водогрiйнi всiх систем

Опалювальнi системи

Питна вода (кулер)

Випробування спортивних снарядiв i обладнання

Обладнання майстерень, лабораторiй

Чищення електроламп вiд пилу

Чищення скла вiкон

1 раз на рiк, указати дату (НАПБ А.01.001-2004)

Щорiчно, протокол замiру (Правила технiчної експлуатацiї електроустановок споживачiв)

Щорiчно, протокол замiру

1 раз на рiк з клеймом на корпусi або склi (НПАОП 0.00-1.30-01)

1 раз на 6 мiсяцiв (п. 7.1.35 НПАОП 0.00-1.30-01)

1 раз на рiк, пiсля ремонту i перед установкою (додаток 1,2 Правил технiчної експлуатацiї електро-установок споживачiв)

1 раз на 2 роки з встановленням клейма (НПАОП 0.00-1.30-01)

Пiсля закiнчення опалювального сезону та пiсля ремонту (НПАОП 0.00-1.11-98)

Перед пуском та пiсля ремонту (п. 8 роздiлу 13 НПАОП 0.00-1.11-98)

Повинна мати температуру не менш як +8 i не бiльш як +20 ºС(ДСанПiН 5.2.2.008-01)

Перед початком навчального року, складається акт

Перед початком навчального року i пiсля ремонту, складається акт

1 раз на квартал або при забрудненнi

2 рази на рiк

Категорія: Мої статті | Додав: Вио (06.07.2015)
Переглядів: 939 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0